Sunday, May 8, 2011

私の誕生日が明日います。でも、私は病気だ。楽しいない。
Tomorrow is my birthday~! However, I'm sick. Not fun.


私はとても怒ってです!妹は私がたわごとのように感じさせる。そして、彼女はそれを楽しん。彼女はいい人じゃない。
I'm really unhappy. My sister makes me feel like shit. And, she enjoys it. She isn't a good person.


私は彼女が死んでに欲しい。

No comments:

Post a Comment